نکاتی بسیار مهم درباره تاریخچه زبان های برنامه نویسی
نوشته شده توسط : عباسی

تاریخچه گویش های اپ نویسی می‌تواند برای هر اپ نویسی طراحی اپلیکیشن در مشهد جذاب و جالب باشد، درین مقاله درباره گریس هوپر و تاریخچه لهجه های اپ نویسی حرف خوا‌هیم کرد


ماشین ها صرفا به یک لهجه نرم‌افزار نویسی حرف می نمایند، ولی ما بشر ها ممکن میباشد به لهجه های متفاوت بتوانیم کلام کنیم. گویش های نرم افزار نویسی متعدد از پایتون تا گویش نرم افزار نویسی go تا جاوا اسکریپت، کلیه این گویش های متفاوت نرم افزار نویسی از گریس هوپر آغاز شد. ما در‌این مقاله قصد داریم درباره هر که برای نخسین بار برای ماشین ها اپ نویسی کرد یعنی گریس هوپر سخن کنیم.


نکاتی اساسی درباره تاریخچه لهجه های نرم افزار نویسی
در سال 1940 گریس هوپر برای نخستین دفعه در واحد نیروهای دریایی مبادرت به نرم افزار نویسی یک دستگاه به طور بیت به بیت کرد، وی متوجه شد که چه‌طور میتواند ماشین ها را محصور به عملیات هایی که بشر ها میخواهند، نماید، به‌این مضمون‌ که ماشین ها را اپ نویسی کرد که فقط طرحی که ما به آن‌ها میدهیم را به طور منظم جاری ساختن دهند فارغ از آنکه تغییر و تحول کبیر ای در آن ها به وجود بیاید. وی بدین سود رسیده بود که محاسبات وی هیچوقت به پای محاسبات کامپیوتری نخواهند رسید.


Saron Yitbarek در پادکست بسیار پر اسم و رسم ابرقهرمانان خط دستور اظهار‌کرد که: \" هنگامی که آدم ها حافظه بگیرند که برای یک ماشین نرم افزار نویسی نمایند و وقتی که کامپایلرها خاطر بگیرند که دستورها مارا به دستورهایی که قابل ادراک برای ماشین باشند تبدیل نمایند آن روز می اقتدار از این اشخاص مانند یک اسلحه بهره برد. در صورتی شما نیز جزو اشخاصی میباشید که عشق مند به اپلیکیشن نویسی میباشید و دوست دارید با گویش های اپ نویسی متعدد آشنا گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم بیشتر با گریس هوپر و تاریخچه لهجه های اپلیکیشن نویسی آشنا گردید تا بتوانید داده ها جالبی را درباره این مسئله بدست آورید. شما می‌توانید با گوش دادن به پادکست مشهور ابرقهرمانان خط امر داده ها بسیار جالبی را درباره این قضیه بدست آورید و همچنین میتوانید داده ها مفیدی را نیز درباره او‌لین کامپایلر در تاریخ و همچنین تاریخچه کامپایلرها بدست آورید که به لحاظ اینجانب برای برنامه نویس ها بدست آوردن داده ها درباره این موضوعات قادر است بسیار موثر و جالب باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: